keyif/siz…

evde olduğu gibi burada da yapmam  gereken ne cok şey var…

ama sadece kafamın içi değil yaşadığım her yer benim olan herşey dağınık bu ara..

ben ne yapıyorum peki..

az içermiş gibi kupayı daha da büyütüp …

oğlumun uykuya daldığı an keyfime bakıyorum…

bol bol yemeyide ihmal etmiyorum…

yok mu bu gidişata bir dur diyecek..

silkelenmeliyim… yenilenmeliyim..

bahara hafiflemiş olarak girmeliyim……

This entry was posted in benden. Bookmark the permalink.

5 Responses to keyif/siz…

  1. gülcaaann. o cikolatanin tamamini gecenlerde yemistim. hatta esime birakmayarak pes ettirmistim. hepsi benim benim modundaydim. arada tatli krizine giriyor insan. e toparlandin sen e hadi bekliyoruz nohut odayi

  2. sümeyye says:

    hıımm en sevdiğim ikili 🙂 bloglardaki yasak kalkmış bir kaç güne kadar herkez rahat rahat girecekmiş inş…evet bekliyoruz artık nohut odayı..kahveni al oraya gel tamam mı 🙂

  3. aygül says:

    gülcancım şu an tek elle yazıyorum:)))bir yandan bebek kucağımda çünkü:p bende pötibör bisküviye takmış durumdaydm. sur dedim çünkü doğumdan sonra sadece 3 kilo fazlam kalmştı ama pötibör sayesinde 2 kilo daha aldım.bir yandan güzel güzel giyinmek isteyip bir yandan da kilo almak olmazdı tabii:))40 mız çktı ve ben sağlıklı beslenme moduna geçtim. bahar geliyor.tatil rezervasyonuda yapmışken kiloların gitmesi gerek dimi ama:)))öpüyorum çocukları.en kısa zamanda eski formumza dönelim temennisiyle:)))

  4. dolunay says:

    canım uzun zaman oldu bloguna gelmeyelı.özlemısım valla.yazılarına bır bakayım.ogluş buyumus masallah.3 ay olmuş.kızında cok tatlı resımlerde.

  5. hilaltimur says:

    ahh ah al benden de o kadar. bu gidişe dur demem lazım benim de 🙂

Leave a Reply

