>Kahvaltı ve Eminöünü cicileri

>Çok fotoğraf az izahat…

Çok az taze soğan-Yeşil zeytin-Maydanoz-Nar ekşisi-zeytinyağı – Nar….

Kahvaltı sofrasına  yakışan bir lezzet..Tarif buradan…


Bunlarda kızımın yüzünü gülümseten süprizler :))
               

                                                                      

 yüzük takıntım var hamilelikle biraz ötelediğim ama bunlara dayanamadım..

 Hele buraya hiç dayanamıyorum…

 Güzel bir hafta diliyorum hepinize…


This entry was posted in alışveriş, davet sofrası, iyi haftalar, tariflerim var, yüzük. Bookmark the permalink.

16 Responses to >Kahvaltı ve Eminöünü cicileri

  1. sirâr says:

    >sofra çok güzel. biraz anadolu esintisi, biraz modern çizgiler. yiyecekler enfes. bizi de çağırsan diyorum bir gün? :))

  2. >Nohut odacım,masa, askılar,yüzük hepsi çokkk güzel..özellikle askılara bittim..Sevgiler

  3. >su eminonune bi ben gidemiyorummm!!gidersem hepsini alacam,kimseye bisey birakmayacam:)pek seker hersey,agiz tadiyla kullanin..

  4. >fotoğrafların hepsi iç açıcı 🙂

  5. GÖNÜL says:

    >çok güzel bir kahvaltı sofrası ama itiraf etmeliyimki ilgimi etemin işleme çekti muhteşem bir şey çok yakışmış 🙂

  6. >kahvaltı sofrrası çok leziz görünyor afiyet olmş belli :)) askılara bayıldım kız annesi olacağımı öğrendiğimden bu yana anladım ki meğerse ruhumun derinliklerinde kokoş bir karakter varmış :))) yüzüklere söylenecek söz çok çünkü bende yüzük hastasıyım güle güle tak kullan vs vs…

  7. annelili says:

    >Nohut oda, kahvaltıya beni de çağırsana. Ne kadar iştah açıcı gözüküyor onlar öyle. Kızının cicileri de harika…

  8. neval says:

    >ah o caanım örtü kıyılıp da serilirmi ?

  9. >Canım sürprizini almaya bloguma uğrarsan sevinirim.

  10. Sümeyye says:

    >askılar çok şekermiş 🙂 yüzüklerde öyle güle güle kullanın hepsini 🙂

  11. nohut oda says:

    >sirar seve seve beklerım:)pınar sız yaparsınız bunlardan ana kız:)gül gir bencede cok hos seyler var sagolasınanne kalemınden tesekkurlergönül tesekkur ederım ben yaptım :)iki dirhem bir çekırdek kız annesı olupda kokos olmamak mumkunmu:)tesekkurlerannelılı beklerım her zaman..Nevalcım serdım ama arkadaslardan rıca ederek yemeye baslamadan once kaldırdık:) sağolsunlar onlarda kıyamadı…sumeyye tesekkurler begenmenıze memnun oldum..limon cıceklerı gordum aldım bıle..cook tesekkur ederım.

  12. zeynep says:

    >hepsi ayrı güzel ama yüzükler pek şekermiş güle güle kullanmanı diliyorum güzel günlerde:)

  13. >Cicilerinizi güle güle kullanıno örtü el emeğimi? yoksa moda olan atölye işimi merak ettim

  14. Burcu says:

    >ciciler güle güle kullanılsın efendim, yüzük pek takamıyorum ama kuşlu olanlar pek sevimli geldi :))

  15. Dolunay says:

    >mucver yapmıssın dımı canım.nasılda duzgun yapmıssın.benımkı egrı bugru oluyor.sofran cok guzel olmus.elıne saglık.askılara bayıldım.bende kızıma almalıyım 🙂

  16. şirin butik says:

    >canım kızlarağasında gezerken bayıldığım çok güzel yüzükler vaaar alıcam galibaaaa uygun hemde…gümüşler …bakırlar…tutamıyoruuuum..

Leave a Reply

