>cezalıyız bugün…….

>

neden küstünüz matruşkalarım…
sizde mi bozuksunuz bugün havaya….

belki de bana kızdınız….
sizi korumadım diye küstünüz..

ama siz cezalısınız, bugüne mahsus değil kırgınlığınız…
hep arkanız dönük duracaksınız…
sakın bakmayın bize…
yoksa kendinizi koltuk altında buluverirsiniz…

hadi bir poz verin ….
sonra yine devam etsin cezanız…
bende küstüm bugün…
bende arkamı döneceğim herşeye…

……………………………………………….

bu pasta alır mı ki gönlümüzü…

sanmam……..

duvara bakmaya devam….

This entry was posted in fotoğraf, matruşka. Bookmark the permalink.

20 Responses to >cezalıyız bugün…….

  1. sümeyye says:

    >noldu kı acep :S kucuk hanım mı tafralandı kı acep :S

  2. >niye cezalı bu şirin şeyler…:)

  3. >Üzülmeyin matruşum, bebişlerimazcık eskimişsiniz galiba,anneniz de kıyamamış atmayaBi kılıf bulmuş kendine, bakıyo şimdi pofuduk poponuza :)))

  4. apsuwa says:

    >bir bilmecem var matruşlakar – haydin sor sor çayla kahfaltıda yenir -aceba nedir nedir 🙂 !

  5. >:) neymiş bakalım pazar pazar bu ceza?…

  6. tub@ says:

    >bende merak ettim ayol :DD

  7. New York'tan says:

    >evet bende merak ettim 🙂 niye kustunuz o pastaya ragmen barısmadınız 🙂

  8. Kbr-Bhdr says:

    >matruş bile olsaa kadın kadındır her türlü trip atar :)) kendimi gördüm matruşlarda sebepsiz trip mod:))

  9. rumma says:

    >Canım onları bilmemde pasta her daim benim gönlümü alabilir..:))Hayırlı haftalar,sevgiler

  10. SEVGİ says:

    >Pasta bile alamadıysa bu gönlü vardır haklı bir sebebi …amaaaa bizde insanız azıcıkta olsa merak ettik bak şimdi..

  11. >:))Çok iyi anlatım ama neden küsüldü ??

  12. elif says:

    >çok severim ben matruşkaları.neden küstürdünüz onları.::)))yoksa cezalı olan küçük hanımmı???

  13. Yildiz says:

    >matruşkalar o kadar güzel ki her ne yapıp ceza aldılarsada affet sen olnları :))Niye cezalılar ???

  14. SEVGİ says:

    >Bir ödülünüz var bende bana bir uğrarmısınız…:-)))

  15. nohut oda says:

    >Yorum bırakan merak eden arkadaşlarım hepinizi öpüyorum öncelikle..küs durumu büyük çocuk ile ortanca arasında tavşan dağa küsmüş durumu…matruşkalar ise ciddi ciddi hep arkaları dönük eşim sevmiyor onlarıda.:))

  16. betül says:

    >cok tatlilar ama

  17. Kendimce says:

    >Kim küstürmüş benim arkadaşımı

  18. >Guzel bir anlatim:))Bu arada matruskalari bende sevmem. Annem de ise bas kosede dururlar:)

  19. >Ah bu eşler neyı sevıyor kı :)Sen sevıyorsan… devam.. bulayım ben sana matruşka da gorsun enıste 🙂

  20. Rumeysa says:

    >:) maviş gözler görülmese daha iyi di mi? 🙂 onlar cezalı da olsalar razılar bence bu hallerine..:)

Leave a comment